Doświadcz tętniących życiem placów ładunkowych, poznaj obliczę przemysłu ciężkiego i siądź za sterami klasycznej lokomotywy w otoczeniu zniewalająco pięknego Jeziora Ontario dzięki dodatkowi Train Sim World: Canadian National Oakville Subdivision. Przeprowadź pociągi obsługujące liczne, polegające na usługach kolejowych zakłady przemysłowe na sieci odtworzonej w jej dzisiejszym stanie. Każdy plac kolejowy, znak i słupek odtworzono z najwyższą precyzją — gra idealnie oddaje rzeczywistość. Twoim zadaniem jest wozić towary na tętniącej życiem linii Oakville Subdivision przedsiębiorstwa kolejowego Canadian National. Staw czoła wyzwaniom związanym z obsługą rozmaitych branży, odbierając i dostarczając tony towarów oraz wykonując liczne prace manewrowe. Bez względu na to, czy prowadzisz pociąg, jedziesz jako pasażer czy oglądasz przejazd, twoje zmysły chłoną klimat ruchliwej linii kolejowej.