Uwaga: aby skorzystać z zawartości tego dodatku, trzeba posiadać Peninsula Corridor, które jest nabywane osobno. Kolej Caltrain wyznaczyła sześć wariantów MP36PH-3C do użytku na nowej ekspresowej linii pasażerskiej „Baby Bullet”. Lokomotywy Caltrain MP36PH-3C, w czerwono-biało-czarnych barwach i z numerami drogowymi 923-928, weszły do eksploatacji w 2003 r. i pracują na trasie Peninsula Corridor od bez mała dwudziestu lat. MP36PH-3C, o mocy 3600 koni mechanicznych, skonstruowana zgodnie z surowymi standardami odporności na zderzenia, liczy 70 stóp długości, 15 i pół stopy wysokości i waży ponad 280 000 funtów, a mimo to charakteryzuje się iście europejską elegancją. W Train Sim World lokomotywa MP36PH-3C ma swój debiut na trasie Peninsula Corridor, a jej dwupoziomowe wyposażenie pasażerskie doskonale sprawdza się w ekspresowych połączeniach na terytorium Bay Area.