Cofnij się w czasie do lat 80. i odkryj propozycję od Just Trains – West Coast Main Line: Preston - Carlisle w Train Sim World 5. Poprowadź kultowy, elektryczny Class 87/0 i przewoź pasażerów InterCity na najdłuższej dotychczas trasie TSW w Wielkie Brytanii! Doświadcz realiów pracy w British Rail na trasie pomiędzy Carlisle i Preston według napiętych rozkładów jazdy z lat 80. Opanuj jazdę potężnym BR Class 87/0 i mknij stromym zboczem Shap Summit podczas obsługi różnorodnych połączeń. Transportuj pasażerów zarówno w dobrze znanych wagonach Mk2a, jak również nowych Mk3a. Mając do dyspozycji Class 87 oraz Class 47, obsługuj połączenia pasażerskie i czekaj na swoje kursy towarowe w mijankach. Przygotuj się również na wycieczkę nad morze odgałęzieniem Morecambe za sterami Class 101. A czasem bezpiecznie odprawiaj pociągi i sprawdzaj bilety w trybie konduktora. Odkrywaj piękne pejzaże Lancashire i Cumbrii w Train Sim World 5: WCML: Preston - Carlisle! Uwaga: w związku z możliwościami konsoli starszych generacji (Xbox One) użytkownicy z nich korzystający mogą spodziewać się innych rozkładów jazdy i warstw, które są dopasowane do wydajności danej platformy. By dowiedzieć się więcej, przejdź do Dovetail Games Support Centre (Centrum wsparcia Dovetail Games) i wyszukaj „Train Sim World 5 FAQ”.