Dovetail GamesSymulatoryInne
Na ruchliwej, 4-torowej West Coast Main Line w Train Sim World 5 nie brakuje połączeń pasażerskich. Mknij przez London Euston na pokładzie Class 350 i wyrusz do Milton Keynes z północno-zachodniej części stolicy. Najbardziej zatłoczona w Wielkiej Brytanii międzymiastowa trasa kolejowa, WCML, rozciąga się na północ od brutalistycznej scenerii Euston i przewozi rocznie ponad 30 milionów pasażerów. Przejeżdżając przez gęsto zabudowane dzielnice Camden i Brent, ta monstrualna linia działa na pełnych obrotach o każdej porze dnia, a połączenia wolne oraz pospieszne transportują pasażerów do najbliższych i najdalszych stacji. Zostań maszynistą lub konduktorem popularnego Class 350/1 i weź się do pracy przy jednym z wielu różnorodnych połączeń pomiędzy Euston i Milton Keynes. Akcji towarzyszy również Southern Class 377/2, z pantografem gotowym do służby po północnej stronie Tamizy. Transportuj ciężkie ładunki za sterami Class 66. Uwaga: w związku z możliwościami konsoli starszych generacji (Xbox One, Xbox Series S) użytkownicy z nich korzystający mogą spodziewać się innych rozkładów jazdy i warstw, które są dopasowane do wydajności danej platformy. By dowiedzieć się więcej, przejdź do Dovetail Games Support Centre (Centrum wsparcia Dovetail Games) i wyszukaj „Train Sim World 5 FAQ”.