Uwaga: Aby zapewnić sobie jak najlepsze wrażenia z rozgrywki, należy nabyć Train Sim World 4: Cathcart Circle Line, które jest sprzedawane osobno. BR Class 380 to nowoczesny i wyjątkowy członek rodziny pojazdów Desiro UK. Pociągi te, wyróżniające się opływowym, unikalnym kształtem, zostały zaprojektowane na wyłączność dla sieci ScotRail. Flota składów Class 380 weszła do użytku w 2010 r. i od tego czasów korzysta się z nich na zelektryfikowanych liniach ScotRail. Najczęściej można je spotkać na trasie ze stacji centralnej Glasgow, szczególnie w okolicach Cathcart Circle. Class 380 wkracza do akcji w Train Sim World 4 na trasie Cathcart Circle Line. Prowadź składy z 3, 4 i 6 wagonami, obsługując różne połączenia pasażerskie i kursuj za sterami Class 314 na trasie pomiędzy Neilston i Newton. Czeka na ciebie ulepszona trasa Cathcart, z wolumetrycznymi efektami nieba, nowymi efektami wizualnymi i wiele więcej!