Dovetail GamesSymulatoryInne
Dalej, na wzgórza, aby doświadczyć mocy nowoczesnych amerykańskich maszyn spalinowych w Train Sim World 4! Otwórz przepustnicę, sterując połączeniami pasażerskimi Metrolink, mając do dyspozycji piękną, unikatową flotę spalinowych lokomotyw F125. Lokomotywa F125 „Spirit”, po raz pierwszy zbudowana w 2015 roku, o stylu inspirowanym europejskimi projektami. Zawracaj wagonami pasażerskimi Rotem, operując dopasowanym wagonem sterowniczym. Wagony Rotem, dwupoziomowe i równie potężne co F125, prezentują skuteczny zestaw, idealny dla przedmieść LA i okolic Kanionu Soledad. Doświadcz wyzwań prezentowanych przez przełęcze górskie. Nie trać ani chwili, bo pasażerowie czekają! Staw czoła przełęczy Newhall Pass i innym, przemierzaj Hrabstwo Los Angeles i docieraj do stacji zgodnie z rozkładem jazdy. Pamiętaj, aby cieszyć się zapierającymi dech w piersiach widokami na długich, słonecznych trasach w przednim lub tylnym wagonie.