Aby trasa była ekscytująca, ale bezpieczna, systemy bezpieczeństwa (ATC, ACSES i Alerter) są zawsze aktywne. Aby dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z instrukcją Dovetail Live. Trasa Long Island Rail Road rozciąga się na wschód od tętniącego życiem Nowego Jorku z dwóch terminali: Atlantic oraz New York Penn. Jest to najtłoczniejsza trasa pasażerska Ameryki Północnej, obsługująca wiele połączeń na godzinę, która działa bez przerwy od 1834 roku. Usiądź za sterami LIRR M9 oraz M7, obsługując różnorodne połączenia według nowego rozkładu jazdy. Z serca Nowego Jorku, przez stację Jamaica i dalej, na trasy Long Beach, Hempstead oraz główną trasę do Hicksville. Przygotuj się na jeszcze bardziej realistyczne, wciągające doświadczenie, wzbogacone o nowy rozkład jazdy i rozbudowaną sieć o długości 57 mil. Na trasie znajdziesz nowe, wolumetryczne efekty nieba, chmur i mgieł, jak również efekty pogodowe takie jak śnieg czy deszcz. Zobacz miasto, które nigdy nie śpi, w nowej odsłonie.