Trasa znana dziś jako Fife Circle Line została zbudowana przez różne firmy, a wiele odgałęzień pojawiło się już około roku 1840. Trasy te jednak nie mogły się wtedy połączyć: powodem była rozległa zatoka położona na północ od Edynburgu – Firth of Forth. Potężny most Forth Bridge, o długości ponad 8000 stóp, umożliwił nadwodne połączenie kolejowe północy i południa. To doprowadziło do połączenia tras przez wybrzeże oraz utworzenie „pętli”, która dzieli się w Inverkeithing oraz Kirkcaldy. W Train Sim World 4 wejdź na pokład ScotRail BR Class 170, popularnego w Wielkiej Brytanii spalinowego zespołu trakcyjnego i wykonuj połączenia w regionach Lothian oraz Fife na jednej z ostatnich szkockich tras pasażerskich obsługiwanych przez pociągi z silnikami diesla. Dzięki trybowi pełnej swobody możesz cieszyć się trasą tak, jak lubisz najbardziej, a Flying Scotsman jest gotów, by przewieźć cię przez słynny Forth Bridge!