Uwaga: Aby zapewnić sobie jak najlepsze wrażenia z rozgrywki, należy nabyć Train Sim World 4: Salzburg - Rosenheim i/lub Dresden - Riesa, które są dostępne jako osobne produkty. Czas na ostateczne wyzwanie: wkrocz na nowy poziom symulacji. Przedstawiamy nową, ulepszoną wersję lokomotywy DB BR 101 dla Train Sim World 4 od TSG. W komplecie z wagonem sterowniczym IC! BR 101 oficjalnie pojawiła się na torach w lutym 1997 r. Okazała się niezwodną, szybkobieżną lokomotywą pasażerską i stała się podstawową międzymiastowych połączeń DB na niemieckich trasach. TSG przetransformowało istniejącą już w Train Sim World 4 lokomotywę DB BR 101 w taki sposób, że jest pierwszym dodatkiem TSW na poziomie zarówno zaawansowanym, jak i szkoleniowym! BR 101 może się teraz pochwalić ulepszoną mechaniką, komorą silnikową z bezpiecznikami, symulacją temperatury i awarii, autentycznymi danymi wejściowymi dotyczącymi systemu PZB i wiele więcej! Lepiej przejdź samouczki i przeczytaj instrukcję lokomotywy (Instrukcja tylko w języku angielskim i niemieckim)!