Uwaga: aby zapewnić sobie jak najlepsze wrażenia z grania, należy nabyć dodatek Train Sim World 4 Compatible: ScotRail Express, który jest sprzedawany osobno. Trasy pasażerskie pomiędzy dwoma największymi miastami Szkocji tętnią życiem. Wzorowa obsługa połączeń pasażerskich jest bardzo ważna, ale równie znaczące jest, by pociągi utrzymywane były w dobrej kondycji, a pociągi rezerwowe były zawsze w gotowości na wypadek niepożądanych sytuacji. Czekają cię przejazdy z ciężkimi ładunkami na trasie Edinburgh - Glasgow, przygotowania do codziennych prac konserwacyjnych i typowa szkocka pogoda podczas kursów dostawczych i ratunkowych za sterami Class 385. Do dyspozycji masz również Class 66 w 2 nowych barwach: Błękit Direct Rail Services oraz odcień magenta Ocean Network Express! Staw czoła nowym wyzwaniom i nowym rodzajom usług na głównej międzymiastowej trasie Szkocji z Engineering Express Pack od Rivet Games!