Cathcart Circle Line sięga początku XIX wieku. Składała się z rozgałęzień Newton oraz Neilston, jak również z samej głównej pętli – wszystko zostało ukończone do 1903 roku. Cała sieć po dziś dzień odgrywa kluczową rolę dla połączeń pasażerskich Strathclyde. Przejmij kontrolę nad rozpoznawalnym „PEP” w postaci lokomotywy ScotRail BR Class 314 EMU, obsługując rozmaite połączenia. Kursuj między Glasgow, Newton a Neilston i przemierzaj Cathcart Circle zarówno w kierunku zgodnym z ruchem wskazówek zegara, jak i przeciwnym. Oto sieć pasażerska jak żywa! Dzięki wprowadzeniu nowego dodatku ScotRail Class 380 Add-On (dostępnego jako osobny produkt), Cathcart Circle Line osiągnęła teraz w pełni poziom godny Train Sim World 4. Ta darmowa, odświeżona wersja pełna jest nowych detali, takich jak nowe projekty listowia, nowe wizualizacje torowiska i sygnałów świetlnych, jak również wolumetryczne efekty nieba, aktualizacja wyglądu śniegu i wiele więcej – trasa jak nowa!