Lata 80. kuszą, a wyboistych tras nie brakuje za sterami najdłużej działającego pociąg typu „stop gap”, Class 142, w Blackpool Branches: Preston - Blackpool & Ormskirk. Zaprojektowana jako tania alternatywa dla spalinowych zespołów trakcyjnych, lokomotywa „Pacer” służyła na regionalnych trasach ponad 3 dekady. Wróć do czasów, w których Pacer dopiero rozpoczynał swoje podróże po Lancashire. Czekają cię autentyczne połączenia ekspresowe, na czele z Class 47, które skracają i ułatwiają podróż pomiędzy West Coast Main Line oraz Blackpool. Przetestuj silniki trakcyjne podczas przejazdów towarowych na częściowo nieużywanej trasie Burn Naze. Blackpool Branches od Just Trains zabierze cię do serca ery British Rail, wzbogaconego masą szczegółów, takich jak: nieużywane stacje, wnętrza nastawni i infrastruktura przy trasie. Poczuj nostalgię tamtych czasów z Train Sim World 4.