Uwaga: Aby zapewnić sobie jak najlepsze wrażenia z grania, należy nabyć Train Sim World 3: Sherman Hill, które jest sprzedawane osobno. Celebruj historię amerykańskiej kolei z kolekcją barw UP Heritage do Train Sim World 3, która zawiera 6 barw zlikwidowanych linii kolejowych zdobiących flotę lokomotyw SD70ACe Union Pacific: - UP No. 1982 przedstawia niebieskie barwy Missouri Pacific - UP No. 1983 zawiera zielono-srebrno-pomarańczowe barwy Western Pacific - UP No. 1988 cechuje się dwoma barwami czerwieni nawiązującymi do Missouri-Kansas-Texas - UP No. 1989 ma żółto-szare barwy upamiętniające legendarną linię D&RGW - UP No. 1995 symbolizuje różnorodność Chicago & North Western - UP No. 1996 zawiera czerwono-pomarańczowe, przypominające dzienne światło barwy Southern Pacific Użyj tych barw w nowych scenariuszach i połącz ich moc w trybie rozkładu jazdy na linii Sherman Hill.