Cofnij się w czasie i przejmij kontrolę nad słynną lokomotywą LMS Jubilee Class. Zabierz pasażerów w podróż życia na trasie West Coast Main Line, przez most Runcorn Bridge, aż do serca Merseyside. Przyjdzie Ci również pokierować potężną lokomotywą LMS Stanier 8F Class w ciężkich pociągach towarowych. Opanuj sztukę produkcji pary i staw czoła wyzwaniu, jakim jest prowadzenie pociągu w latach 50. XX wieku, kiedy maszynista nie mógł liczyć na nowoczesne udogodnienia, a jedynym systemem bezpieczeństwa był jego własny rozum! Poznaj finezję i rytm każdej lokomotywy, aby określić jej prędkość i przestrzegać harmonogramu. Steruj pociągami, zostań pasażerem lub jedź w wagonie służbowym, wykonuj zadania tras albo po prostu wybierz dobry punkt widokowy i obserwuj przebieg akcji. Dopasuj grę do swoich upodobań dzięki kreatorowi scenariuszy oraz kreatorowi barw i udostępniaj twórczość poprzez Creators Club.