Spośród 5 linii kolejowych między Edinburgh a Glasgow linia inter-city biegnąca przez Falkirk High zawsze była najważniejsza. To bezpośrednie połączenie pasażerskie z 8 stacjami pośrednimi funkcjonuje już od 180 lat. Teraz na tory wjeżdża nowa lokomotywa ScotRail BR Class 385! Model ten został stworzony specjalnie na potrzeby elektrycznej floty ScotRail. Po modernizacji szkockiego pasa Central Belt, którego główne linie zostały zelektryfikowane, Class 385 weszła do służby w 2018 roku, umożliwiając prowadzenie w pełni elektrycznych połączeń na Glasgow – Edinburgh Line. Jedź pociągami pasażerskimi pomiędzy dwoma głównymi miastami Szkocji, wykonuj zadania na trasie bądź po prostu obserwuj pociągi z ulubionego punktu widokowego. Dopasuj grę do swoich upodobań dzięki kreatorowi scenariuszy oraz kreatorowi barw i udostępniaj twórczość poprzez Creators Club.