Pędź przez zalesione doliny, po wiaduktach i wijącymi się tunelami. Klasyczny niemiecki Inter City Express czeka na najdłuższej trasie, jaka pojawiła się dotychczas w serii – Train Sim World 3: Schnellfahrstrecke Kassel – Würzburg. Wejdź na pokład pierwszego niemieckiego pociągu ekspresowego, ICE 1, i rozwiń prędkość 280 km/h, jadąc przez tereny wiejskie Hesji i Bawarii. Połączenie tuneli i wiaduktów oferuje niesamowite widoki podczas jazdy. Siądź za sterami nowoczesnego pociągu ICE 3, panując nad prędkością, aby zapewnić pasażerom gładką jazdę. Obsługuj superszybkie połączenia pasażerskie i pędź pod nocny niebem lokomotywą DB BR 185.2. Nie zabraknie też ekspresowych połączeń towarowych, podczas których będziesz przewozić towary w nocy i za dnia. Ćwicz umiejętności hamowania ciężkimi pociągami, gdy wokół migają pociągi ICE.