Romantyczna epoka pary powraca do Train Sim World za sprawą słynnej lokomotywy Fowler 4F. Zbudowana w Derby i sięgająca korzeniami początków lat 20. XX wieku, powszechnie wykorzystywana flota lokomotyw została zaprojektowana przez Henry'ego Fowlera z kolei LMS z myślą o przewozie towarów na trasach średniodystansowych. Łącznie wyprodukowano 575 egzemplarzy, choć zachowało się tylko kilka. Usiądź w kabinie tej legendarnej lokomotywy o konfiguracji kół 0-6-0. Przewoź duże ładunki, ciągnij potężne wagony ICI z wapniem i obsługuj lokalne i dalekodystansowe połączenia pasażerskie w urokliwym regionie Peak District. Staw czoła wyzwaniom związanym z lokomotywami tylnymi i trakcją podwójną, podbijając strome wzgórza angielskiej wsi. Od szczegółowych stacji epoki British Railways po największy kamieniołom w Europie – każdy odcinek i element został wiernie odtworzony. Wyrusz w nową podróż lokomotywą parową w Train Sim World 3!