Cofnij się w czasie do lat 90. XX wieku i pędź po malowniczej wsi Nadrenii w Train Sim World 3: Linke Rheinstrecke: Mainz – Koblenz! Przed nastaniem zestawów pociągowych ICE i specjalnych linii wysokiej prędkości połączenia ekspresowe wykorzystywały szybkie lokomotywy na istniejących trasach. Jedną z nich była DB BR 103, która ciągnęła długie pociągi Intercity przez całe Niemcy. Woź pasażerów przez wszystkie miasta i wioski w zielonych wagonach n-Wagen ciągniętych i pchanych przez klasyczną lokomotywę BR 110.3. w czerwonych barwach. Opanuj obsługę przełącznika zaczepów i obsługuj połączenia pasażerskie w epoce sprzed nastania Dostos i wieloczęściowych jednostek. Pędź obok historycznych budynków i przez historyczne miasta na zachodnim wybrzeżu Renu, wykonuj zadania na trasie bądź po prostu obserwuj pociągi z ulubionego punktu widokowego. Dopasuj grę do swoich upodobań dzięki kreatorowi scenariuszy oraz kreatorowi barw i udostępniaj twórczość poprzez Creators Club.