BR Class 323, lokomotywa o niezaprzeczalnym uroku, jest w swoim żywiole podczas przewozów wahadłowych na trasie Glossop Line – Manchester i Derbyshire. Korzystaj z życia podczas przewozów pasażerskich za sterami Northern Trains Class 323 i trzymaj się twardo na nogach podczas nieustannych przepięć tylnych wagonów i manewrów zawracania pomiędzy Dinting, Hadfield i Glossop. Znawcy kolei wiedzą, że trasa Glossop Line to pozostałość po ówczesnej trasie Woodhead Line. Skrócona w Hadfield, stara trasa była bardzo zaawansowana jak na swoje czasy, z instalacjami elektrycznymi DC z czasów świetności parowozów, wciąż czasem dziś spotykanych w starodawnych suwnicach, jednak zmodyfikowanych na potrzeby dzisiejszych technologii AC. Zapoznaj się z tym, co pozostało po Woodhead, w tym również z infrastrukturą i ze stacjami, które są aktywne do dzisiaj.