Doświadcz skomplikowanych operacji z pasażerami lokalnymi i międzynarodowymi. Obsługuj przy tym wiele typów gorączkowych połączeń. Przejmij kontrolę nad nowoczesnym taborem i poznaj niemiecką wieś dzięki Train Sim World 2: Rush Hour – Nahverkehr Dresden. Poczuj pęd z nowymi pasażerami. Jadąc od stacji do stacji, napotkasz na większą ilość bardziej zróżnicowanych pasażerów w godzinach szczytu. Wszystko to, by odtworzyć pęd i pośpiech kolejowej godziny szczytu. Trasa między Dreznem a Riesą była jedną z pierwszych niemieckich linii długodystansowych. Dziś znaczenie tej linii sprawia, że jest bardzo zajęta. Szybkie połączenia wyprzedzają połączenia regionalne dzięki zastosowaniu oddzielnych torów do szybkiej i wolnej podróży. Na obrzeżach Drezna jeździ mnóstwo pociągów podmiejskich. Sprostaj wyzwaniom połączeń regionalnych, S-Bahn i towarowych za sterami składów DB BR 442, BR 143, BR 146.2, BR 363 i MRCE BR 185.5.