Uwaga: aby skorzystać z tej zawartości, trzeba posiadać grę Train Sim World 2, która jest nabywana osobno. Ponieważ jest to część Preserved Collection (zachowana kolekcja), cechy pozostają niezmienione od pierwotnego wydania. W Train Sim World 2: Ruhr-Sieg Nord czekają na Ciebie Głębokie doliny, ostre zakręty i malownicze panoramy. Prowadź pociągi zabytkowymi szlakami Zagłębia Ruhry i realizuj napięte harmonogramy. Każdą stację, znak i słupek odtworzono z najwyższą precyzją — gra idealnie oddaje rzeczywistość. Twoim zadaniem jest przewożenie towarów i pasażerów zabytkową koleją Ruhr-Sieg, korzystając z dwóch ikon niemieckiej inżynierii – DB BR 185.2 oraz DB BR 143. Kieruj pociągami po serpentynach torów i terminowo realizuj dostawy. Bez względu na to, czy prowadzisz pociąg, jedziesz jako pasażer czy oglądasz przejazd, Twoje zmysły chłoną klimat niemieckiego kolejnictwa.