Prowadź regionalne pociągi przewożące pasażerów i ciężkie ładunki w północnych Niemczech na linii kolejowej łączącej drugie największe miasto w kraju z miastami satelickimi Szlezwik-Holsztyna w Train Sim World 2: Hauptstrecke Hamburg – Lübeck. Twoim zadaniem jest obsługiwać połączenia na tej trasie – ładuj pasażerów do pojemnych wagonów piętrowych i wspomagaj prężnie rozwijający się przemysł, przewożąc ważne towary. Steruj klasyczną lokomotywą DB BR 112 z kabiny maszynisty lub wagonu sterowniczego na zwykłych i pośpiesznych połączeniach między Hamburgiem a Lubeką (Lübeck). Możesz też wejść na pokład charakterystycznej, eleganckiej lokomotywy ES 64 U2 w czarnych barwach MRCE i prowadzić szereg pociągów towarowych.