Uwaga: Train Sim World 2: Aby móc wykorzystać zawartość tego dodatku, trzeba posiadać nabywany osobno dodatek Rhein-Ruhr Osten. Załóż kask i pracuj na stacjach rozrządowych Hagen i Wuppertal, siadając w kabinie lokomotywy DB G6 Diesel Shunter TSG w Train Sim World 2! Wyprodukowana po raz pierwszy w 2008 r. G6 to spalinowo-hydrauliczna lokomotywa manewrowa, która ma niewielkie wymiary, dzięki czemu nadaje się do pracy na mniejszych stacjach rozrządowych o ograniczonych promieniach skrętu, jednocześnie dysponując 900 KM mocy i rozwijając prędkość 80 km/h. Zbudowano około 130 egzemplarzy tej lokomotywy. Należą głównie do prywatnych firm, które użyczają ich na zasadzie leasingu operatorom potrzebującym dodatkowej siły napędowej. W Train Sim World 2 G6 Shunter TSG występuje jako wynajmowana bezpośrednio od producenta lokomotywa DB wykorzystywana do złożonych manewrów na ruchliwej linii kolejowej Rhein-Ruhr Osten.