Doświadcz szczytu osiągnięć nowoczesnej kolei i najnowszej generacji długiej linii klasyków dzięki DB BR 187 autorstwa Skyhook Games dla Train Sim World 2! Seria lokomotyw TRAXX jest od lat 90. XX wieku podstawą wielu kolei w Europie, a nawet poza nią. TRAXX „AC3” zawiera najnowsze technologie oraz nową, solidną budowę. Można ją skonfigurować do jazdy w dowolnych warunkach. Jest z tego powodu używana w całej Europie i Izraelu. W Niemczech Deutsche Bahn złożyło zamówienie na 110 jednostek F140 AC3. Zostały one przeznaczone do połączeń towarowych i oznaczone jako DB BR 187. Doskonała DB BR 187 reprezentuje szczyt osiągnięć nowoczesnych jednostek napędowych. Wytwarza moc 5600 kW i może osiągnąć prędkość 140 km/h. Bez względu na to, co trzeba przenieść, DB BR 187 zrobi to z łatwością, a dzięki Skyhook Games możesz zacząć pracować tą lokomotywą w Train Sim World 2: Schnellfahrstrecke Köln-Aachen!