Doświadcz tradycyjnej pracy na kolei podczas przewożenia dużych ładunków węgla i mieszanych przez samo serce zagłębi węglowych Wirginii dzięki Train Sim World 2: Clinchfield Railroad. Nazywane nieraz „Rio Grande Wschodu” – z powodu niesamowitej scenerii i pełnych wyzwań tras górskich – Clinchfield (obecnie Kingsport Subdivision CSX) stanowiło zarówno zatłoczoną linię węglową, jak i ważny pomost dla przejazdów z towarami mieszanymi, zapewniając połączenie między Chesapeake & Ohio na północy oraz Seaboard Coast Line na południu. Twoim zadaniem będzie obsługa ciężkich pociągów towarowych z węglem i towarami mieszanymi przez surowe Appalachy, używając do tego bardzo charakterystycznych lokomotyw spalinowych EMD F7 i SD40, odzianych w kolorowe, ale pokryte pyłem barwy Clinchfield Railroad.