Trailmakers: Zawartość do pobrania Zestaw skórek 2
Ten pakiet DLC zawiera pięć kolejnych pięknych skórek, które sprawią, że twoje projekty będą wyglądać fantastycznie. Oto one: Kleista — śliska powierzchnia zapewniająca lepkość Cuda techniki — powierzchnia wspomagana elektroniką Łuszcząca się — znacznie ułatwia tworzenie smoków Antypoślizgowa — uważaj, po czym chodzisz! Nitowana — czasami przydaje się „pancerny” wygląd Każdą skórkę można dowolnie pokolorować. Środki ze sprzedaży zestawów skórek pomagają w rozwoju Trailmakers i przyszłych gier studia Flashbulb. Dziękujemy za wsparcie :) Skórki można nałożyć na następujące bloki: blok 1x2, blok 1x3, blok 1x4, blok 2x4, blok 2x2x2, blok 4x8, walec 1x1x2, płytki ekranujące oraz wszystkie bloki w kategorii Aerodynamika. Skórki nie zmieniają właściwości fizycznych bloków w grze, pełnią wyłącznie rolę kosmetyczną. Gracze, którzy nie mają tej zawartości do pobrania, nie mogą edytować pojazdu, w którym użyto powyższych skórek, ale są w stanie nim jeździć. Aby edytować pojazd wykorzystujący skórkę bloków, której nie posiadasz, musisz usunąć bloki z daną skórką lub ją kupić.