Wszystko z Dostępu Startowego plus następująca oferta na jeden rok: - Dostęp do ponad 1500 tras, w tym wszystkie oficjalnie kampanie, jakie kiedykolwiek się pojawiły, które zatrzymasz na zawsze. - Codziennie nowa trasa stworzona pod opieką Ubisoft Nadeo przez graczy (trasa dnia). - Rywalizuj ze znajomymi w zawodach dnia (puchar dnia). - Staraj się pobić najlepsze czasy graczy (duchy). - Dołączaj do aktywności stworzonych przez graczy klubowych (kampanie, pokoje sieciowe, zawody i rankingi). WYJĄTKOWE SPOSOBY NA BYCIE RAZEM - Spersonalizuj swój samochód korzystając z ponad 2000 unikatowych skórek. - Załóż swój własny Klub, w którym zorganizujesz swoje aktywności i dzielić się będziesz skórkami samochodowymi, trasami i przedmiotami 3D. - Twórz imprezy LAN-owskie przy pomocy serwera lokalnego. - Zakładaj pokoje sieciowe na specjalnych serwerach lub swoim własnym.