Total War: WARHAMMER – Ponury i Posępny
Pakiet DLC Ponury i Posępny jest grywalny w kampanii w Starym Świecie (Total War: WARHAMMER) oraz w kampaniach Imperia śmiertelnych (Total War: WARHAMMER II) i Imperia Nieśmiertelnych (Total War: WARHAMMER III). Pakiet lordów Ponury i Posępny wprowadza do gry Total War: WARHAMMER dwóch nowych grywalnych legendarnych lordów. Rozegraj nowe kampanie jako Volkmar Ponury (Imperium) lub Helman Ghorst (wampiry). Obaj mają dostęp do m.in. wyjątkowych nowych jednostek, archetypów lorda i bohatera oraz celów i mechanik kampanii. Pakiet zawiera także 18 nowych Sławnych Regimentów: elitarnych wariantów znanych jednostek Imperium i wampirów z lepszymi statystykami, unikatowymi mocami i zdolnościami bojowymi.