Total War: WARHAMMER – Król i Watażka
Pakiet DLC Król i Watażka jest grywalny w kampanii w Starym Świecie (Total War: WARHAMMER) oraz w kampaniach Imperia śmiertelnych (Total War: WARHAMMER II) i Imperia Nieśmiertelnych (Total War: WARHAMMER III). Pakiet lordów Król i Watażka wprowadza do gry Total War: WARHAMMER dwóch nowych grywalnych legendarnych lordów. Rozegraj nowe kampanie jako Belegar Żelazny Młot (krasnoludy) lub Skarsnik (zielonoskórzy). Obaj mają dostęp do m.in. wyjątkowych nowych jednostek, archetypów lorda i bohatera oraz celów i mechanik kampanii. Pakiet zawiera także 22 nowe Sławne Regimenty: elitarne warianty znanych jednostek krasnoludów i zielonoskórych z lepszymi statystykami, unikatowymi mocami i zdolnościami bojowymi.