Total War: WARHAMMER – Kraina Leśnych Elfów
Pakiet DLC Kraina Leśnych Elfów jest grywalny w kampanii w Starym Świecie (Total War: WARHAMMER) oraz w kampaniach Imperia śmiertelnych (Total War: WARHAMMER II) i Imperia Nieśmiertelnych (Total War: WARHAMMER III). Pakiet kampanii Kraina Leśnych Elfów wprowadza do gry Total War: WARHAMMER grywalną frakcję leśnych elfów. Zarówno wojownicy głuszy, jak i driady, drzewce oraz leśne smoki zapewnią ci moc niesamowitych wrażeń. W trakcie kampanii gracze wcielą się w dwóch legendarnych lordów: Oriona, Króla w Lasach, oraz prastarego drzewca Durthu. Obu cechuje niepowtarzalny styl rozgrywki i cele kampanii. Oprócz m.in. unikalnych opcji rozwoju i mechanik pakiet zawiera dodatkową kampanię fabularną Pora objawień.