Total War: WARHAMMER III - Ogre Kingdoms
W pierwszym pakiecie do Total War: WARHAMMER III poznacie ogry! Te twarde, złowrogie i napędzane oszalałym apetytem stworzenia zeszły z Gór Lamentu. Zachłannie poszukują złota i kuszącego świeżego mięska… Dwaj legendarni lordowie Jako Tłuściusz Złoty Ząb lub Skrag Siepacz poprowadź armię oprychów, wyrzutków i obżartuchów, aby zaspokoić ich głód wojny. Dzicy przeciwnicy Zwerbuj ponad 20 oddziałów dzikich ogrów i połącz ich masę z zaskakującą mobilnością, aby wykonać niepowstrzymaną szarżę. Drapieżne żądze Ogry mają apetyt! Zbieraj mięso w bitwach, aby utrzymywać oddziały, a nadwyżki wysyłaj do Wielkiej Paszczy – uzyskasz za to rozmaite premie. Zostań najemnikiem Zdobądź reputację jako mięśniak do wynajęcia i stawiaj Obozowiska Ogrów na terenie wroga, aby dostarczać zaopatrzenie i werbować jednostki.