Total War: WARHAMMER II - The Warden & The Paunch
Pakiet DLC The Warden & the Paunch jest grywalny w kampaniach Oko Wiru i Imperia śmiertelnych (Total War: WARHAMMER II) oraz Imperia Nieśmiertelnych (Total War: WARHAMMER III). Pakiet lordów The Warden & The Paunch wprowadza do gry Total War: WARHAMMER II dwóch nowych legendarnych lordów. Rozegraj nowe kampanie jako Grom Bebzol (zielonoskórzy) lub Eltharion (elfy wysokiego rodu). Obaj mają dostęp do m.in. wyjątkowych nowych jednostek, archetypów lorda i bohatera oraz celów i mechanik kampanii. Pakiet zawiera także 6 nowych Sławnych Regimentów: elitarnych wariantów znanych jednostek obu frakcji z lepszymi statystykami, unikatowymi mocami i zdolnościami bojowymi.