Total War: WARHAMMER II - The Shadow & The Blade
Pakiet DLC The Shadow & the Blade jest grywalny w kampaniach Oko Wiru i Imperia śmiertelnych (Total War: WARHAMMER II) oraz Imperia Nieśmiertelnych (Total War: WARHAMMER III). Pakiet lordów The Shadow & The Blade wprowadza do gry Total War: WARHAMMER II dwóch nowych legendarnych lordów. Rozegraj nowe kampanie jako Malus Mroczne Ostrze (mroczne elfy) lub Mistrz Śmierci Snikch (skaveni). Obaj mają dostęp do m.in. wyjątkowych nowych jednostek, archetypów lorda i bohatera oraz celów i mechanik kampanii. Pakiet zawiera także 6 nowych Sławnych Regimentów: elitarnych wariantów znanych jednostek obu frakcji z lepszymi statystykami, unikatowymi mocami i zdolnościami bojowymi.