Total War: WARHAMMER II - The Queen & The Crone
Pakiet DLC The Queen & The Crone jest grywalny w kampaniach Oko Wiru i Imperia śmiertelnych (Total War: WARHAMMER II) oraz Imperia Nieśmiertelnych (Total War: WARHAMMER III). Pakiet lordów The Queen & The Crone wprowadza do gry Total War: WARHAMMER II dwóch nowych legendarnych lordów. Rozegraj nowe kampanie jako Alarielle (elfy wysokiego rodu) lub Starucha Hellebron (mroczne elfy). Obie mają dostęp do m.in. wyjątkowych nowych jednostek, archetypów lorda i bohatera oraz celów i mechanik kampanii. Pakiet zawiera także 16 nowych Sławnych Regimentów: elitarnych wariantów znanych jednostek obu frakcji z lepszymi statystykami, unikatowymi mocami i zdolnościami bojowymi.