Total War: WARHAMMER II - The Hunter and The Beast
Pakiet DLC The Hunter and the Beast jest grywalny w kampaniach Oko Wiru i Imperia śmiertelnych (Total War: WARHAMMER II) oraz Imperia Nieśmiertelnych (Total War: WARHAMMER III). Pakiet lordów The Hunter & The Beast wprowadza do gry Total War: WARHAMMER II dwóch nowych legendarnych lordów. Rozegraj nowe kampanie jako Markus Wulfhart (Imperium) lub Nakai (jaszczuroludzie). Obaj mają dostęp do m.in. wyjątkowych nowych jednostek, archetypów lorda i bohatera oraz celów i mechanik kampanii. Pakiet zawiera także 6 nowych Sławnych Regimentów: elitarnych wariantów znanych jednostek Imperium i jaszczuroludzi z lepszymi statystykami, unikatowymi mocami i zdolnościami bojowymi.