Total War: WARHAMMER II - Curse of the Vampire Coast
Pakiet DLC Curse of the Vampire Coast jest grywalny w kampaniach Oko Wiru i Imperia śmiertelnych (Total War: WARHAMMER II) oraz Imperia Nieśmiertelnych (Total War: WARHAMMER III). Wciel się w czterech nowych legendarnych lordów i pokieruj ożywionymi piratami, artylerzystami, armatami i ohydnymi mieszkańcami głębin! Odnajdź zaginione skarby i tajemnicze dukaty, umacniaj zatoki, aby się wzbogacić, i modyfikuj okręt, aby odblokować jednostki i potężne ulepszenia. Dzięki unikalnym bohaterom, jednostkom, magii, zadaniom i widowiskowej bitwie w końcowej fazie gry frakcja Wybrzeża Wampirów dostarcza podczas rozgrywki w Total War: WARHAMMER II niezapomnianych wrażeń.