Total War: WARHAMMER - Blood for the Blood God
Pakiet DLC Blood for the Blood God jest grywalny w kampanii w Starym Świecie (Total War: WARHAMMER) oraz w kampaniach Imperia śmiertelnych (Total War: WARHAMMER II) i Imperia Nieśmiertelnych (Total War: WARHAMMER III). Pakiet Krew dla Boga Krwi wnosi do gry Total War: WARHAMMER wiele makabrycznych efektów. Bryzgająca krew Ślady krwi na modelach jednostek Dekapitacje i ćwiartowanie (w przypadku humanoidów i postaci nielegendarnych) Niektórzy nieumarli walczą dalej nawet po rozczłonkowaniu! Wybuchowe patroszenie Zalane krwią elementy interfejsu Nowe losowe globalne wydarzenia kampanii, które powodują większą rzeź w walce Zależnie od regionu Krew dla Boga Krwi może zmieniać klasyfikację wiekową podstawowej wersji gry.