Tools Up! Garden Party - Episode 3: Home Sweet Home
Tools Up! Garden Party składa się z 3 oddzielnych epizodów, które są dostępnych w ramach Season Pass. Tools Up! Garden Party powraca z finalnym Episode 3: Home Sweet Home. Jesień jest już za pasem, więc lepiej załóż szalik i ciepłą kurtkę! Na Twojej drodze stanie Smog, robiąc bałagan w całym ogrodzie. Twój przyjaciel piesek może Ci jednak pomóc przepędzić tego drania. Z nowymi wyzwaniami pojawią się nowe mechaniki i narzędzia. Chłodny jesienny wiatr będzie rozwiewać liście po całym ogrodzie! Weź grabie w dłoń i zbierz je na kupkę jak najprędzej. Czas, żeby zebrać z ogródka kolorowe warzywa. Weź dynię i marchew i ułóż je bezpiecznie w koszu. Będzie z nich pyszna zupa! Odkrywaj nowe mechaniki i narzędzia w 15 zupełnie nowych, wakacyjnych poziomach Tools Up! Garden Party. Graj w pojedynkę lub z maksymalnie 3 znajomymi. Powodzenia!