Tools Up! Garden Party - Episode 2: Tunnel Vision
Tools Up! Garden Party składa się z 3 oddzielnych epizodów, które są dostępnych w ramach Season Pass. Tools Up! Garden Party powraca z wakacyjnym Episode 2: Tunnel Vision! Zapomnij o wylegiwaniu się na słońcu, zupełnie nowe ogrody potrzebują twojej pomocy! Najnowszy dodatek przyniesie nowego przeciwnika - Kreta, który będzie próbował utrudnić Ci pracę. Krecia robota może całkowicie zniszczyć twój ogród. Lepiej, żebyś na niego uważał! Wraz nowymi wyzwaniami pojawiają się też nowe mechanizmy, które ułatwią Ci pracę. Będziesz mógł transportować przedmioty (i siebie) przez rury oraz odbijać narzędzia od basenów z lawą. Wykorzystaj dobrze zaoszczędzony czas! Odkrywaj nowe mechaniki i narzędzia w 15 zupełnie nowych, wakacyjnych poziomach Tools Up! Garden Party. Graj w pojedynkę lub z maksymalnie 3 znajomymi. Powodzenia!