Tool Upgrade & New Interior Designs Pack
Czerp pełnymi garściami z farmerskiego życia! Odmień wnętrze swojego domu dzięki 3 nowym wspaniałym motywom dekoracyjnym! Mieszaj i łącz je tak, jak dusza zapragnie! Zyskasz też możliwość ulepszenia motyki, konewki, młotka, siekiery, sierpa, wędki i kilofu o dodatkowy poziom, dzięki czemu uprawa roli, łowienie ryb i wydobycie rudy będą proste jak nigdy dotąd!