Ten wyjątkowy pakiet zawiera plecak awaryjN.Y. zwiększający ilość amunicji śrutowej oraz strzelbę Super 90, którą możesz wyposażyć w wybraną skórkę, aby zindywidualizować wygląd swojego agenta.