TOM CLANCY'S THE DIVISION - PAKIET GWARDII NARODOWEJ
Ten wyjątkowy pakiet zawiera karabinek szturmowy P416 z unikatowym malowaniem, wyjątkową wizualizację oraz plecak, który zwiększa walory obronne agenta.