Zdobądź ten pakiet, aby otrzymać 2000 Kredytów Premium (plus dodatkowe 400). Pozwolą one na zakup wyposażenia z poziomu gry oraz zmodyfikowanie skórek broni, plecaków i innego ekwipunku twojego agenta.