Zdobądź ten pakiet, aby otrzymać 1000 Kredytów Premium (plus dodatkowe 50). Pozwolą one na zakup wyposażenia z poziomu gry oraz zmodyfikowanie skórek broni, plecaków i innego ekwipunku twojego agenta.