Tom Clancy’s The Division 2 – Przepustka Roku 1
Wzbogać swoje wrażenia z gry Tom Clancy’s The Division 2 Przepustka Roku 1 zawiera: - Wszystkie specjalizacje Roku 1 do natychmiastowego odblokowania. - Osiem specjalnych misji fabularnych, Tajne przydziały: Upadek stolicy. - Jeden specjalny strój oraz emotkę. Treści niedostępne do nabycia oddzielnie. Element składowy Edycji Ultimate.