Tom Clancy’s The Division 2 – Pakiet Rozszarpany
Przygotuj się do nowego sezonu wraz z Pakietem Rozszarpany! Skorzystaj z oferty ograniczonej czasowo i odbierz 2600 Kredytów Premium (w tym 600 Kredytów premii), a do tego jednym (1) hełmem Rozszarpany.