Tom Clancy’s The Division 2 – Pakiet Przepustki Sezonowej Brzemię Prawdy
Przygotuj się do nowego sezonu wraz z Pakietem Przepustki Sezonowej Brzemię Prawdy! Skorzystaj z tej ograniczonej czasowo oferty, aby zdobyć: - Jedną przepustkę Sezonową Premium na Sezon 3 Roku 6: Dostęp do 100 poziomów nagród w grze. - Możliwość przeskoczenia dwudziestu (20) poziomów: natychmiast pomijasz szereg poziomów w ramach Przepustki Sezonowej Premium, od razu zgarniając przypisane do nich nagrody. - Jeden strój Niewidzialny człowiek: Strój taktyczny, który składa się z czterech (4) elementów. - 500 Kredytów Premium: do wykorzystania w sklepie w grze. W przypadku braku powiadomienia, skorzystaj w ekwipunku w grze z zakładki Przesyłki specjalne i sprawdź, czy przedmioty do ciebie dotarły. Przepustka Sezonowa Premium nie zapewnia dostępu do żadnych dodatkowych nagród i nie kumuluje się, jeśli została nabyta wcześniej. Ten pakiet będzie dostępny tylko przez określony czas, a oferta nie ma charakteru cyklicznego.