Tom Clancy's Rainbow Six Siege: Zestaw Bushido Dla Pulse’A
Zestaw bushido dla Pulse’a jest już dostępny. Odblokuj wyjątkowe malowanie Wisienka do UMP45, osprzęt głowy Kabuki Somen i ozdobę Uzu dla tego operatora.