Tom Clancy's Rainbow Six Siege - Malowanie: Tygrys
Dostosuj swoje uzbrojenie, korzystając z malowania: Tygrys. Ta modyfikacja może być wykorzystana na dowolnym uzbrojeniu, jakie posiadasz.