Tom Clancy's Rainbow Six Siege - Malowanie: Leopard
Dostosuj swoje uzbrojenie, korzystając z malowania: Leopard. Ta modyfikacja może być wykorzystana na dowolnym uzbrojeniu, jakie posiadasz.